Een zeer geslaagd Winterconcert!

Zaterdag 27 januari jl. vond het jaarlijks Winterconcert plaats in ONS Huis. Een zeer gevarieerde avond met de traditionele verloting als slot.

De blazersklas o.l.v. Anneke Konings-Kros trapte deze avond af. Vanaf september is dit tiental kinderen gestart met het bespelen van een instrument. Zij konden deze avond al verschillende korte nummers ten gehore brengen. Ontzettend knap!

Aansluitend trad ONS Jeugdorkest, o.l.v. Monique Kruijdenberg, op. Hun optreden was een waar spektakel. Een combinatie van toneel en muziek trok de aandacht van de vele toegestroomde familieleden. Met een heuse tijdmachine als blikvanger was dit optreden een groot succes!

De fanfare, wederom o.l.v. Anneke Konings-Kros, sloot deze muzikale avond af en bracht verschillende soorten muziek ten gehore.