Vrienden van ONS

Als u Fanfare O.N.S. een warm hart toedraagt verwelkomen wij u graag als vriend!

Koninklijk Erkende Fanfare “Overwinning Na Strijd” (O.N.S.) is een orkest dat haar eigen bijdrage levert aan het culturele en maatschappelijke leven in Nieuwendijk. Wij zijn een gezellige club met ongeveer 60 leden in alle leeftijden. Wij hebben een Fanfare orkest en een Opleidingsorkest. Daarnaast zijn wij dé plek voor jong en oud om in het eigen dorp een instrument te (leren) bespelen.

Met veel passie voor muziek hebben we de afgelopen jaren een gezonde vereniging opgebouwd. Veel mensen uit Nieuwendijk en omstreken zijn geïnteresseerd in onze muzikale activiteiten en bezoeken onze concerten. De overheidssteun wordt echter steeds minder, niet alleen direct voor de fanfare, maar ook voor cultuureducatie en -participatie in het algemeen. Daarom zijn we in 2018 een vriendencampagne gestart. Met een grote vriendengroep kunnen wij mooie activiteiten blijven organiseren en de jeugd warm blijven maken voor muziek.

U wordt voor 10 euro al vriend van Fanfare O.N.S. Als vriend van Fanfare O.N.S. wordt u desgewenst uitgenodigd voor onze concerten/ evenementen. Daarnaast ontvangt één keer per jaar een nieuwsbrief. Heeft u een eigen bedrijf en wilt u sponsor worden? Dat kan natuurlijk ook. Uw bedrijfsnaam of logo kan dan op onze website en bij concerten/ evenementen vermeld worden.

Vul het inschrijfformulier hieronder online in (of de printbare versie hier) en steun O.N.S.!

Inschrijven als “Vriend van ONS”

Straat en huisnummer
Postcode en woonplaats
Telefoonnummer
Bedrijfsnaam (optioneel)
Ander bedrag (bij keuze vorig veld)
U kunt uw bijdrage overmaken naar het rekeningnummer NL88 INGB 0002 2387 48. Uw inschrijving is definitief wanneer wij uw bijdrage hebben ontvangen.